~ TIPS KESIHATAN ~ RESEPI ~ CORETAN HATI ~ TIPS KECANTIKAN ~ TEMPAHAN BLOG ~

Friday 2 December 2011

bosannye malam ni...='(

Hmm..bosannye malam ni..baru lepas jawab test yang berlambak this week..tambah lagi pulak assgmnt yang banyak..aduh2..baru ingat nak balik umah..my dad plak balik kg..apo lah nasib dan..HUahauahauahauahua...sedih..bese waktu gni msti ade kat celah ketiak mak..(maklum lah anak perempuan tunggal)..tapi walaupun mcm 2..aku tetap ade adik lelaki 2 orang..my family background I will introduce later..korang mesti nak tau latar belakang hidup aku kan..walaupun aku baru berusia 22 tahun tapi aku rase mcm baru semalam je memori kanak2 aku bermula..dulu asalnye aku ade seorang adik perempuan..tapi malangnye bila umurnye menginjak ke usia 2 tahun dan aku pulak 4 tahun die kne demam panas..nak wat camne..dah takder yang Allah tentukan yang die akan pergi buat selamanya..Alfatihah untuk arwah adikku(Nor Ain binti Abd Razak)..walaupun memori yang terbina seakan2 tidak dirasakan..namun hatiku tetap ingat pada arwah adikku..kadang2 teringin jugak rasenye nak ade adik perempuan ni..mesti seronok kan bleh gaduh2..hehehe..=D

No comments:

Post a Comment