~ TIPS KESIHATAN ~ RESEPI ~ CORETAN HATI ~ TIPS KECANTIKAN ~ TEMPAHAN BLOG ~

Monday 12 December 2011

Sapa yang x de adab hacked blog aku ni????!

Dah dekat seminggu aku x dapat bukak blog kesayangan aku ni..aku tak tau sape punye kerja yang tak puas hati dengan aku..ada ke aku post perkara2 yang tak baik dalam blog aku ni.kalau x puas hati dengan aku ni post je lah komen kat sini..jangan lah wat kerja yang out of the manners.we are human ok..please repect other.jangan lah rosakkan apa yang orang bina.Korang tak kenal aku n aku x knal korang.nasib baik lah rezeki aku ade untuk blog ni..dapat lah jugak aku bukak blog aku ni.kalau tak, terpaksa lah aku wat yang baru.Blog ni aku cipta untuk luahan perasaan aku n at the same thing untuk memenuhi pelajarn blog yang pernah aku belajar.So, I say again don't hacked or ruined my blog k..!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment