~ TIPS KESIHATAN ~ RESEPI ~ CORETAN HATI ~ TIPS KECANTIKAN ~ TEMPAHAN BLOG ~

Saturday 3 December 2011

Terperap lagi di bilik hostel...

Hmm...hari ini aku masih lagi kat bilik asrama aku..lupa plak aku nak introduce dekat korang sume..actually aku ni stdi di upm and aku amik kos sarjana muda perniagaantani..sekrg ni aku dah tahun 3..insyallah kalau ade rezeki aku akan 'berangkat' ke Genting Highland n menjalani praktikal dekat sane.kemungkinan 2 bulan jugak aku kat sane starting from 20 februari 2012..doakan aku berjaya ye kat sane..actually b4 this aku stdi kat KMM(kolej matrikulasi melaka) n masa tu aku amik sains biologi..ni antara kawan2 bek mase aku kat matrik dlu..fatima azzahra(tudung putih) n zafira (tudung hitam)..sekarang ni kawan2 aku, fira amik doktor kat mesir and timah sekarang ni kat unimap amik biosystem engineering..hmm..sejak dari kuar matrik aku x pnah jumpe budak2 ni..even x jumpe kami still berhubung dalam fb..hopefully kami akn jumpe jugak satu hari nanti..insyallah..



 Habis je stdi kat sane aku dapat tawaran untuk stdi kat Mesir n amik pergigian n bcz ade masalah kewangan famili x mengalakkan aku ke sana n dorg pun x berapa prefer aku ke sana mmndankan aku ni sorg je anak perempuan dalam keluarga..aku pun akur je lah dengan segala keputusan yang keluarga buat untuk aku..mule2 aku mmg agak sedih cz aku stdi hard untuk jadi seorang doktor..tapi hajatku x kesampaian untuk stdi di sane..ada jugak kwn2 aku yang bertanya pada aku..nape x apply je uni tempatan..bagi aku bukan senang dorg nak trime pelajar2 ni masuk ke uni tempatan.kbnyakan yg dapat uni tempatan besenya pointer dorg mnghampiri 4..jadi, aku pun mengambil keputusan untuk mnyambung pelajaran dalam bidang yang aku amik sekrg iaitu sarjana muda perniagaantani...gambar2 yang kat bawah ni semua gambar2 kwn2 aku yang begitu happening skali,ktorg sllu wat gathering same2..

samubutan hari lahir untuk nasreen


majlis hari raya kolej 16


coursemate ku yang sempoi


member dari kos aqua



Tak tau ntah mcm mne aku boleh survive dalam kos bisnes ni sedangkan kalau nak diikutkan i hate account n economy.tapi kini semuanye sudah berubah..subjek ni merupakan subjek yang aku minat dalam kos ni..huhu..sebelum aku coretkan kembali post yang aku wat,aku ade lah post kat tagged untuk bagi org baca blog aku..korg tau ape yang sorang mamat ni cakap..die kata kat aku, jangan jual maruah diri..korang rasa logik ke apa yang die cakap tu..aku rasa aku tak pun publish gambar2 lucah kat sini..aku pikir die tu mmg dah sasau tahap cipan hagaknye..hehehe..dah lah..kita tinggalkan kisah orang yang tak betul  tu..esok aku ade kelas isu2 semasa perniagaantani..insyallah..ade mase esok aku coretkan lagi diari aku untuk hari esok ye kawan2..sebenarnye jadi seorang pelajar universiti merangkap jadi anak sulong ni mmg berat tugasnya..nak2 sekarang mak aku dah mula jatuh sakit..syukur lah Allah masih panjangkan umur mak aku..nanti ada masa aku akan cerita kat korang tentang detik2 yang paling mengemparkan dalam hidup kami sekeluarga untuk tahun ni..kisahnye bermula 3 November yang lepas..tunggu ye...

No comments:

Post a Comment