~ TIPS KESIHATAN ~ RESEPI ~ CORETAN HATI ~ TIPS KECANTIKAN ~ TEMPAHAN BLOG ~

Thursday 23 February 2012

Praktikal di Genting View Resort

  Lama sungguh aku tak update blog ni..bukan aku tak ingat nak update api baru2 ni aku masuk praktikal di Genting View Resort.Alhamdulillah, aku Ietakkan di finance department di sana.banyak jugak ilmu2 baru yang aku pelajari n boleh nanti aku gunakan untuk bukak bisnes satu masa anti.

 Ini merupakan hari keempat aku di GVR ni..hehe..lawa weh tempat ni..kalau korang dari KL hanya memerlukan masa 45 minit untuk sampai sini..Ceh mak..promote lah pulak kan..huhu..x de lah saja je aku nak share suasana tempat ni pada korang.Kalau korang nak rasa tempat yang sejuk dan aman damai boleh lah dating ke Genting Highland ni.Boleh hilangkan stress n x lah jauh sangat dari KL kan..

 Sekarang ni aku tengah online dekat coffe house.Dekat tempat guest slalu makan..x de duit lagi nak beli broadband..huhu..tergendala lah nampaknye tempahan blog aku ni..huhu..

K lah kawan2..aku nak chow lah rasanye..esok kje lagi..korang boleh lah tengok antara panorama yang ade kat GVR ni..Selamat mengusha..huhu..



















No comments:

Post a Comment